تعمیر تخصصی ویرتگن آسفالت تراش W210

تعمیر تخصصی ویرتگن آسفالت تراش W210

تعمیر تخصصی ویرتگن آسفالت تراش W210-  تعمیر تخصصی برد الکترونیکی WIRTGEN W210 در مجموعه دیجی برد با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا و به کارگیری کارشناسان با تجربه انجام می پذیرد.

بررسی اجمالی ویرتگن آسفالت تراش w210

WIRTGEN یک برند معتبر در صنعت تولید ماشین آلات سنگین در صنعت راه سازی می باشد ویرتگن مدل w210  یکی از  مدل پرکاربرد این شرکت در صنایع عمرانی ، مجهز به یک موتور دوگانه می باشد که این قابلیت به صرفه جویی در مصرف گازوییل کمک شایان و قابل توجهی را به همراه دارد.

آسفالت تراش w210  دارای تنظیم سرعت درام آسیاب می باشد و به طور کلی برای بهینه کردن فرایند آسیاب  سه نوع آپشن از سرعت خیلی پایین تا بالا را شامل می شود همچنین سرعت فن برای به حداقل رساندن انرژی و سر و صدای کمتر موتور با توجه به دمای موتور به صورت اتوماتیک تنظیم می شود.

ویرتگین W 210   با بدنه موازی شکل خود در طی فرایند آسیاب کردن آسفالت بسیار مناسب می باشد و به صورت چند منظوره عمل می نماید یعنی قابلیت رانندگی ، هدایت ، عملکرد موتور و بارگیری را به صورت همزمان را دارا می باشد همچنین کابیتن اپراتور قابلیت چرخش و حرکت هیدرولیکی را دارد و طبق استاندارد OCS طراحی شده تا به شکلی ایده آل و سازگار با محیط زیست عمل نمایند.

سیستم نوار نقاله

این سیستم با قابلیت چرخش و تاشو بودن تا زاویه ۶۰ درجه فرایند بارگیری را بهبود می بخشد که با مکانیزم هوشمند به صورت اتوماتیک قفل می شود که برای حمل و نقل ماشین موقعیت بهتری را فراهم می نماید

یونیت آسیاب درام

تیغه خراش دهنده این یونیت به صورت هوشمندانه و اتوماتیک قفل می شود تا عملکرد بهتری داشته باشد همچنین دستگاه تراش یونیت به شکلی طراحی شده است که با خاموش شدن موتور دیزل قابلیت برش و جابه جایی را دارد . در حین کندن آسفالت با توجه به اصطکاک بین تیغه  و آسفالت واحد آسیاب دارای سیستم اسپری آب می باشد تا قطعات را خنک نماید و طول عمر تعلقات را افزایش می دهد.

مشکلات ویرتگن

در دستگاه ویرتگن یونیت های الکترونیکی زیادی وجود دارند که در دفتر دیجی برد بسیاری از این یونیت ها بدون داشتن مدارک فنی سازنده تعمیر و تست شده اند.برای دیدن دیگر نمونه کارهای ما در سایت جستجو نمایید

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *